autoweb.cz > Opel > Bude se na navigacích zobrazovat reklama?
Bude se na navigacích zobrazovat reklama?
Chystaný multimediální systém z dílen koncernu GM bude těžit z výhod rychlého internetu na palubě. Na displej navigace tak dostanete nejaktuálnější dopravní informace, možnosti však sahají mnohem dál. Auto vám zobrazí počasí na chystanou cestu nebo vám doporučí nejlepší restauraci v širokém okolí.
Potud vše v pořádku. S trvalým připojením k internetu se však automobilce otevírá možnost reklamního systému. Zatímco mezi automobily jde o věc dosud neviděnou, na displejích chytrých telefonů jde o oblíbený model řady neplacených aplikací. Část displeje připadá na aplikaci, malý pruh vespod využívá reklamní systém. A přesně o něčem takovém automobilka uvažuje.
DOPORUČUJEME: První jízda – Opel Ampera
Všechno nebude připravené dříve než v roce 2014 a zatím se to týká jen Spojených států, ale vzhledem ke klesajícím ziskům v automobilovém průmyslu se dá předpokládat, že koncern GM nebude jediný, který si bude chtít reklamou trochu přivydělat. Jen o tom jako první začal mluvit.
Nezapomínejte, že díky automobilu o vás bude mít reklamní systém dokonalý přehled. Bude vědět, k jaké čerpací stanici jezdíte tankovat, kam nakupovat a kde se zastavujete pro květiny, když jedete za milenkou. Personalizovaná reklama je logicky jedna z nejúčinnějších, protože vám nabízí přesně to, co vás zajímá.
Až se tedy jednou billboardy definitivně vyklidí z cesty (a že na mnoha místech už začínají mizet), ani poté se reklamy nezbavíme. Nejspíš se jen přemístí z venkovní plochy dovnitř na barevný displej navigace každého auta.