AUTOTEST: Škoda Yeti 1.8 TSI 4×4

Hodí se kultivovaný čtyřválec se skvělým průběhem výkonu, ale přeci jen skromným objemem pod kapotu nejméně aerodynamického auta v nabídce Škody?

První pokus o SUV vyšel mladoboleslavské Škodě na výbornou. Yeti není jen skvělé auto, patří k těm nejlepším ve své třídě – pokud není vůbec nejlepší. S pohotovostní hmotností necelých čtrnáct set kilogramů není zvlášť těžký, takže silný benzínový čtyřválec 1.8 TSI by s ním neměl mít problém. Tedy teoreticky, horší aerodynamika vozů SUV obvykle v praxi neumožňuje zážehovým motorům dosahovat vysledků, kterých by dosahovat měly.

Škoda Yeti I fotogalerie – vše co potřebujete vidět

škoda Yeti I 1 fotogalerie

Spotřeba nespotřeba, turbomotor o objemu 1,8 litru je ve skutečnosti jedinou benzínovou jednotkou, kterou do Škody Yeti dostanete v kombinaci s pohonem všech kol. Čtyřválec kupodivu není k dispozici se samočinně řadícím DSG. Pokud tedy nenávidíte naftu a potřebujete čtyřkolku, 1.8 TSI s manuální převodovkou je vaší jedinou možností. Jestli jej máte chtít, to si poslechněte v dnešním autotestu.

autoweb.cz

28.6.2011 11:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist