autoweb.cz > Zajímavosti o autech > NISMO zvyšuje úsilí na americkém trhu
NISMO zvyšuje úsilí na americkém trhu
Firma NISMO (Nissan Motorsport International) vznikla v roce 1984 v Japonsku a stala se dvorním dodavatelem poprodejního příslušenství pro Nissany. Od roku 2003 působí NISMO také na americkém trhu, kde mohutně expanduje a v současnosti nabízí produkty pro celkem deset modelů. Nejedná se pouze o současnou produkci (350Z, Altima, Sentra, Maxima, Titan, Frontier a Xterra), ale vylepšit si můžete i starší modely 300ZX, 240SX a předchozí generaci Sentry SE-R.
V současné době jdou nejlépe na odbyt komponenty pro Nissan 350Z, ale nedávno se katalog rozšířil o model Altima. NISMO doufá, že o doplňky pro toto v USA mimořádně populární auto bude velký zájem. Nabídka NISMO je v USA rozdělena do tří kategorií. Díly NISMO S-tune jsou určeny pro běžné silniční použití a podléhají plné záruce. Řada R-tune zahrnuje komponenty pro závodní využití, které nejsou určeny do provozu a nevztahuje se na ně záruka. Třetí produktovou řadou jsou lifestylové doplňky, zejména oblečení.
NISMO Altima 2,5 S v úpravě R-tune má černou barvu, 18 palcová litá kola v bronzové barvě obutá do pneumatik Michelin Pilot Sport rozměru 235/45, upravené sání, stabilizátory vpředu i vzadu, zadní spoiler, tuningový kit pro odpružení, sportovní výfuk a firemní grafiku na karoserii. Stříbrná Altima 3,5 R-tune s automatickou převodovkou se liší stříbrnými koly se širšími pneumatikami 245/45.
Jan Cacek