autoweb.cz > Peugeot > Peugeot 207 CC
Peugeot 207 CC
Původní Peugeot 206 CC byl prvním velkosériově vyráběným kupé-kabrioletem na světě. Marketérům Peugeotu se odvaha jít do neobvyklého počinu vyplatila, protože i po nástupu konkurence (Mitsubishi Colt CZC, Nissan Micra C+C atd.) zůstal 206 CC ve své kategorii nejprodávanější.
Nový model nemá za lubem nic menšího než na tento trend navázat. Recept je opět stejný: konstruktéři vzali podlahovou plošinu, zavěšení, brzdy, řízení i motory z aktuálního hatchbacku nižší třídy, v tomto případě 207. To znamená, že zákazníci budou vybírat z trojice motorů. Šestnáctistovka z kooperace PSA a BMW (pohání mj. nové Mini) má v atmosférické verzi 110 a v přeplňované 150 koní. Turbodiesel je náš starý známý, 1.6 HDI o výkonu 110 koňských sil.
Peugeot 207 velká fotogalerie
Kromě standardního pětistupňového manuálu bude možné zvolit i automatickou převodovku s možností sekvenčního řazení, ale pouhé čtyři rychlostní stupně dávají tušit, že nepůjde o žádný zázrak moderních technologií.
Peugeot 207 CC bude už v základu vybaven pěti airbagy, z nichž tři jsou (pochopitelně kvůli odlišnostem karoserie) zcela nové. Systém aktivní ochrany při převrácení byl měl zabránit nejhoršímu, pokud se vám podaří objevit hranice vertikální stability karoserie. A díky sportovním sedadlům bude vaše ctěné pozadí blíž k asfaltu než v hatchbacku 207.
Než zmizí střecha v kufru, je třeba držet prst na příslušném tlačítku po dobu pětadvaceti sekund, ale ruční uvolňování západek je minulostí – nový systém funguje stoprocentně automaticky.
U auta této kategorie se předpokládá, že bude pravidelně větráno. Kdyby vám ale v těsném prostoru za sedačkou uhynul drobný hlodavec, vězte, že můžete přerazit jeho zápach pomocí jedné ze sedmi vůní palubního osvěžovače vzduchu.
Prodej Peugeotu 207 CC bude zahájen během jarních měsíců roku 2007.
autoweb.cz