autoweb.cz > Bugatti > Bugatti 16C Galibier
Bugatti 16C Galibier
O Bugatti 16C Galibier toho bylo napsáno již mnoho. Pro osvěžení paměti jen připomínáme, že základem tohoto sedanu pro čtyři cestující je pohonná jednotka z Bugatti Veyron, která by v sedanu měla být dopována dvojicí kompresorů místo čtveřice turbodmychadel v případě Veyronu. Další změnou je osmirychlostní automatická převodovka namísto sedmistupňového dvouspojkového DSG.
Výkon motoru by měl klesnout. Přeci jen, kdo potřebuje v luxusním sedanu 1000 koní? Proto má být k dispozici „rozumných“ 850 koní z monstrózního šestnáctiválce o obejmu 8,0 litru, které se postarají o potřebnou dynamiku i pružnost za jakýchkoli podmínek.
Během roku 2013 by se mělo k prvním zákazníkům dostat sériové provedení Bugatti 16C Galibier, které bude k dispozici za částku přesahující jeden milion euro bez daně.
autoweb.cz