-
Toyota GR86 dostala tříválec i čtyřkolku. Tohle kupé se inspiruje ikonou rallye
-
Nejvyšší čas přezout pneumatiky: Exkluzivní novinka zajistí kvalitu formulí i v zimě
-
Dacia Duster v extrémním testu na 2000 km: bolí mě zadek a lokty, ale je to fajn kára
-
Přestupky na STK a emisích nekončí. Čtvrtina kontrol je vadná, dvě stanice uzavřeny
-
Vrak Mercedesu 300 SL Gullwing se prodal za neuvěřitelných 218 milionů korun. Má to pádný důvod
-
Nové subkompaktní SUV Škoda Kylaq se odhaluje. Základní cena přesahuje 200 tisíc korun jen lehce
-
Citroën C2 VTS: Jak funguje kapesní raketa za jednu výplatu na Masarykově okruhu?
Doby, kdy autům slušela malá kola, jsou dávno pryč. Vzpomeňte si třeba na původní Mini, které jezdilo na maličkých 10" kolech. Dnes můžete Mini Countryman postavit na devatenáctky! V případě velkých SUV pak nejsou ani 22" kola žádnou výjimkou. Zkrátka auta za ta léta hodně vyrostla, a s nimi se musela zvětšovat i kola. Jinak by to bývalo dopadlo nějak takhle...
Čtěte dále
-
-
Jak světelná reklama formuje městskou krajinu a lidskou mysl
Komerční prezentace
Škoda Octavia I a 8 jejích nejčastějších poruch
Komerční prezentace
Pneumatiky Sava: Kvalitní, a přitom levné pneu z koncernu…
Komerční prezentace
Výběr kvalitního havarijního pojištění krok za krokem
Komerční prezentace