Alfa Romeo krade zákazníky BMW! Sponzorovala sraz fanoušků mnichovské značky

Italská značka sponzorovala velký sraz Bimmerfest 2019 a získala si několik potenciálních zákazníků.
alfa-romeo-sponsors-bimmerfest-2019-1100x618.jpg Zdroj: Alfa Romeo

Zní to jako vtip, ale určitě je to skvělé marketingové rozhodnutí. Americké zastoupení Alfy Romeo se rozhodlo sponzorovat největší sraz příznivců značky BMW, který se konal na konci května v Kalifornii. Na Bimmerfest 2019 V3 přivezla výkonné modely a zaujala příznivce mnichovské značky.

Alfa Romeo byla hlavním sponzorem srazu, čímž získala prostor postavit si zkušební dráhu. Návštěvníci srazu dostali příležitost vyzkoušet si například Giulii Quadrifoglio a Stelvio Quadrifoglio. Od manažerů značky to byl chytrý tah, protože oba modely konkurují sportovně laděným vozům z nabídky BMW.

Během dvoudenního srazu proběhlo více než 300 testovacích jízd, které se značce rozhodně vyplatily. Milovníci BMW totiž na adresu Alfy Romeo nešetří chválou. Zajímá vás, co po zkušenosti s Alfou řekli? Zde je několik prohlášení majitelů/fanoušků BMW:

„Srovnal jsem Stelvio Quadrifoglio s mým Porsche Cayenne S a bylo výrazně lepší.“

„Co se mi líbilo na jízdě s Giulií Quadrifoglio bylo, že když jsem s autem chtěl něco udělat, prostě to udělalo.“

„Právě jsem řídil Stelvio Quadrifoglio a bylo to skvělé. Líbí se mi to!“

„Je skvělé, že Alfa Romeo sponzoruje Bimmerfest.“

„Mám šest BMW a vlastně jsem trochu zklamaný, že jsem nepřijel Alfou.“  

11.6.2019 11:00| autor: Lukáš Volšický | zdroj: Motor1

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist