Většina majitelů nechce znova hybrid
BMW M3
"Ne, děkuji. Už jsem si to jednou koupil a podruhé raději ne." Tak asi mluví u prodejce většina lidí, kteří si kdy koupili hybrid a přišel čas na nové auto.
Nové Lamborghini Temerario má V8 a točí až 10 tisíc. Supersport za 7,5 milionu už má i konfigurátor
Manhart vylepšil Toyotu GR Supra na 550 koní. Za tenhle tuning zaplatíte skoro 900 tisíc korun!
Tohle auto to má za sebou! Kde se točí nejvíc kilometrů a jak jsou na tom Češi?
1 300 koní za 4,7 milionu. Shelby uvádí novou úpravu Code Red pro nejnovější GT500
Golf je po faceliftu zpátky. A v edici People opravdu lidový
Nové MG HS si vizuálně velmi polepšilo. Českému zákazníkovi nabídne i zajímavou cenovku
BMW M3
"Ne, děkuji. Už jsem si to jednou koupil a podruhé raději ne." Tak asi mluví u prodejce většina lidí, kteří si kdy koupili hybrid a přišel čas na nové auto.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vy se divíte, já ne. Hybrid je dražší, servis je také drahý a spotřeba není nížší. Kdo si hybrid koupil ze snobizmu, ten u něj zůstane. Kdo se nechal nalákat ne lživou reklamu, ten se podruhé nespálí.
Já se teda divím, protože jsem majitel Hybridu a s úsměvem čtu pitomosti o tom, že Hybrid má zvýšené servisní náklady a že nemá deklarovanou spotřebu. Opak je pravdou. Můžu dokladovat. Mimochodem, které auto dokáže jezdit se spotřebou stanovenou Evropským jízdním cyklem ??
Ano, já se divím. Také jsem vlastníkem hybridu a jsem s ním velice spokojen. Tu výbavu, kteroiu má, má málokkteré auto a pokud by ji mělo, tak by bylo za srovnatelnou cenu, neli dražší. Spotřeba není to hlavní a já osobně jsem to k vůli spotřebě nekupoval. Jsem fandou moderních technologií a ptoro jsem si ho kupoval. Pokud bych je měnil (mám Prius III), tak zase za hybrid, akorát bych teď šel do Lexusu, ale hybrid by to určitě byl. Ceny servisu jsou srovnatelené s jinými auty; dá se to jednoduše ověřit v cenících – hybrid není v samostatné rubrice s cenou, ale ve stejné s ostatními \“klasickými\“ vozidly.
Tahat sebou v autě 400kg nebezpečného odpadu +elektromotory neni nic ekologického. Vyšší váha znamená vyšší energetickou náročnost a tu energii musíme vyrobit. Vyšší hmotnost nakonec i znamena více šrotu a odpadu. Tato Eko auta jsou jen důkazem naši rozmařilosti a urychluji ničeni přírody.
Je úsměvné sledovat, jak zarputile se bojuje proti Hybridům, jako by to byl náš nepřítel… Takové argumenty o těžkých a zbytečných baterkách, drahém servisu hlavně výměně baterií atd … Nějaký skutečně objektivní srovnávací test prostě není zájem udělat (nikde nejsou). Ptám se proč, že by se výrobce hybridů bál přímého srovnání a odmítal poskytnout vůz pro takový test, nebo je tomu naopak. A ve spolehlovosti se podívejte na tabulku vouů po absolvování 100.000 km (Autotip). Kolik majitelů muselo po ujetí například vojnásobné porce kilometrů a např. po 5 letech baterie, a kdy je vůbec na hybridech je třeba měnit (myslím z reálné zkušenosti) anebo kolik stojí servis hybrida proti klasickému motoru (aneb proč by měl být dražší). Tyhle informace prostě chybí a jenim se pořád dokola opakují stejné kecy viz začátek.
Páni redaktoři – udělejte regulérní srovnávací test (vím že jeden již proběhl) – stejné podmínky benzin, diesel, hybrid a vezměte to nejlepší, co je kdispozici. Bez subjektivních názorů – bežný provoz. A potom můžeme soudit.